21 Eylül 2012 Cuma

Heidi Klum’un zayıflama sırları

Dördüncü bebeğini dünyaya getirecek Heidi Klum-dan doğum sonrası zayıflama tüyoları...
2005 yılından beri İngiliz müzisyen Seal ile evli olan 36 yaşındaki top model Heidi Klum sonbaharda dördüncü çocuğunu doğuracak. Her doğumdan sonra incecik olmayı başaran ünlü manken doğum sonrası zayıflama sırlarını paylaştı...Ünlü bir iç giyim firmasının modellerinden olan ve 2. çocuğunu doğurduktan 2 ay sonra podyuma çıkan 36 yaşındaki Heidi Klum, "Doğumdan sonra forma girmek önceliğiniz olursa kilo vermeniz kolaylaşır" dedi.Bana modayı sormayınZayıflamak için korse gibi ürünler kullanmadığını, katı diyetler yapmadığını, yalnızca sağlıklı beslendiğini ve spor yaptığını belirten Klum "Çocuklarımla parka gidip oyun oynuyorum. Normal şeyler yapıyorum. Hiç diyet yapmadım, ancak koltuğa yayılıp abur cubur da yemedim. Sanırım her şeyden biraz yapmak gerekiyor" diyen Klum, "Kendime bu konuda hiç baskı yapmadım, ancak ben hemen forma girmenin daha iyi olacağını düşünürüm. Eğer bunu uzun vadeye yayarsam başaramam gibi hissediyorum. Doğumdan sonra eski durumuma döndüğüm zaman kendimi çok iyi hissediyorum. Eski giysilerimi giyebilmek beni mutlu ediyor. Bugüne dek bu yöntem hep işe yaradı" diye konuştu.Sonbaharda 4-üncü kez anne olacak olan ve kız bebek bekleyen Klum, şimdilerde ne giydiğiyle ilgili bir soruya ise, "Şimdi bana modadan söz etmeyin. İçine sığabileceğim bir şey bulduğuma seviniyorum" dedi.Kalabalık aileHeidi Klum ve 46 yaşındaki eşi Seal’in biri 3, diğeri ise 2 yaşında olan Henry ve Johan adlı iki oğulları bulunuyor. Klum-un önceki ilişkisinden de 5 yaşında Leni adlı bir kız çocuğu var. Seal, doğumundan bu yana Leni’ye de babalık yapıyor. Küçük kızın biyolojik babasının ise Formula 1 direktörlerinden Flavio Briatore olduğu iddia ediliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder