26 Ağustos 2012 Pazar

Müslüman bir kız aldım

Okan Bayülgen, Seda Magazin Dergisi’nin konuğu oldu ve Seda Sayan’ın sorularını yanıtladı. Ünlü şovmen, Faslı sevgilisi Khansa için "Müslüman bir kız aldım. Bütün ramazan oruç tuttu" dedi.
Tabii ki aldattımBayülgen, "Hiç aldattın mı" sorusuna ise ilginç bir cevap verdi: "Tabii ki. İlişkilerimin çetelesini magazin basını tuttuğu için, ben de ayrıldığımı faksla haber vermediğim için, sonuçta adam beni falancayla beraber sanıyor. Halbuki değilim artık. Bunun dışındaki aldatmaları da ne sevgililerim bildi, ne de basın."Yemedim ama yerimOkan Bayülgen, ’kadına dayak’ konusunda da yanlış anlaşıldığını söyledi: "Bana bir kadına dayak atmak konusunda soru sordular. Ben de dedim ki, ’Bir kadın zaten bir erkeği dövemez. Hani bir tokat atılacaksa, onu bir erkeğin atması değil de yemesi uygundur.’ Eğer o kadar büyük bir kriz varsa ilişkide..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder